Apple疑撈過界做埋動畫!製片係芝麻街工作室?

文: Toby Mok
2018.06.22

蘋果公司在電子產品市場有重要的地位這是不容置疑的,但最近這個電子產品龍頭似乎想嘗試其他新範疇。最近就有外國媒體消息指蘋果公司Apple打算踩過界做埋動畫!根據外國媒體Variey透露,蘋果公司將會與芝麻街工作室合作,推出動畫系列。

華爾街日報指自上年起,蘋果公司已投資接近10憶去開始這個新計劃,希望製作出高質素的娛樂。

消息指芝麻街工作室將會為蘋果公司生產同製作多套動畫,外國媒體透露蘋果公司Apple攻入動畫是為了應對蘋果在軟件和服務收益增長以及硬件需求下降的憂慮。

不過外界的反應兩極,有評論指蘋果的第一個自家節目「Planet of the Apps」評價較為一般,所以外界認為蘋果要成功轉型作內容製作者,還有一段漫長的路。

但另一方面有人就對蘋果公司推出動畫持樂觀態度,評論指比起體育節目,蘋果公司如果採用自創的動畫內容,可以令節目更加長壽。

大家對於蘋果公司有機會推出動畫又期唔期待呢?

資料來源:Variey,9to5Mac

圖片來源:Apple,Fb@Sesame Street

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓