Dele Alli Challenge又有高難度新玩法!森美做到手指扭埋一團

文: Ling Kwok
2018.08.23

近期有個近似「OK」的手勢好多人做,叫「Dele Alli Challenge」,由熱刺球星Dele Alli入波後所做的慶祝手勢演化而成。一傳十,十傳百,由於這個手勢不是人人都輕鬆做到,所以吸引了很多網民齊齊參加挑戰,連娛樂圈內不少藝員都玩埋一份。

大家就咁望覺得呢個手勢難嗎?

玩的藝人有很多,包括蔡卓妍(阿Sa)、洪永城、黃浩然、、森美、黃翠如、莊思敏及袁文傑等人。

你睇下,洪永城就玩到雙下巴都出晒嚟!

眾藝人都各施其法,黃浩然更出動到打孖上「Dele Alli Challenge」。

至於阿Sa就輕鬆carry,太陽穴上嘅損傷未好都自拍留念,表現一臉自信。

而莊思敏手指長長,做起「Dele Alli Challenge」絕對沒有難度,還拍片教學㖭!

黃翠如同森美在拍劇休息時間有點悶,就玩起上來,同樣難不倒他們。

楊千嬅拍緊《多功能老婆》,但都有湊熱鬧。

不過Dele Alli可能都知道自己的手勢成為了大熱,於是來個大變奏!

就是將尾指與中指緊扣,再將無名指與拇指緊扣,變成新版「Dele Alli Challenge」,難度指數有100分(滿分為100分),玩到手指都會抽筋。

新版一出,森美又再挑戰過,但似乎連隻眼都見唔到!形成非常搞笑的局面!

真係畀森美搞到笑死!不過講到最勁都係陳煒!佢兩款都做到,而且仲好靚㖭!

相信新版手勢會再次掀起熱潮。

圖:森美、蔡卓妍、莊思敏、黃浩然、洪永城、Dele Alli 、陳煒IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!