【全民造星】10強名單曝光!20強激鬥五回合 姜濤、肥仔力爭入圍

文: Cay Cheung
2018.09.07

ViuTV自家製選秀節目《Good Night Show 全民造星》日前正式誕生20強,現時節目播到第五輪比賽,20強力爭入10強。雖然電視仍在比賽階段,不過網上一早流傳了10強名單,人氣極高的姜濤、Lokman、Ian和肥仔都順利入到10強。

今個回合的評判有中韓混血歌手畢書盡(Bii),歌手劉浩龍、藝人沈震軒、Kevin Boy(KB)和免費電視營業部主管Michael Ting。

第五輪比賽,繼續是A組與B組對決,將會分為五個回合進行比賽,勝出一個回合,全組就可以獲得兩個入圍名額,五個回合選出最終的10強名單。

日前播出第一回合的對決,由Anson Kong、細貓、Jeremy和Stanley代表A組率先出戰,表演《我真的受傷了》。

雖然比賽仍未完結,不過10強選手將會到美國進行集訓,網上就流傳10強名單,其中包括來自B組的姜濤、Lokman(楊樂文)、肥仔(梁業)同Ian,另外有A組的有Anson Kong、細貓、龍志權、Stanley、Jeremy和Edan,不過最終的10強名單仍有待官方發佈。

 

來源:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓