余德丞接受治療一個月後終於出院 充滿正能量:生命無take 2 ,一定會珍惜

文: Ling Kwok
2018.09.07

TVB新晉小鮮肉余德丞於上月初踢波時,身體感到不適,隨即送入瑪麗醫院深切治療部。余德丞昏迷約兩日後幸而甦醒,由ICU轉到心臟科病房繼續接受治療,約一個月後,余德丞在IG宣布出院了。

早前由ICU轉到心臟專科病房時,余德丞曾經透露自己心臟曾經停頓過一段頗長的時間,今次能夠醒過來,真的很幸運。

對於生命,余德丞出院後感受至深,在IG發表長文:

「感謝瑪麗醫院既醫生同護士們,見住你地早更完又夜更,又一大早巡房,又每日24小時留意住我既病情,真係辛苦你地!

感謝我既屋企人,每日擔心我病情既變化,又驚我唔知有咩需要,仲要每日頻頻撲撲幫我準備三餐。]

感謝我公司,我經理人同一班好同事,成日擔心我會鑽牛角尖亂咁唸,一得閒就開解我。

感謝我既朋友,知我一個人悶,一有空檔就嚟陪我傾計,仲要買埋生果糖水俾我食。

感謝每一位關心我既你地同支持我既 fans,係唔同既社交平台都見到有好多問候我既訊息。

雖然我未能夠一一回覆,不過我絕對感受到你地既心意。

不過坦白講,原來連續咁多日面對住一樣既三面牆,加埋打唔開既窗,感覺真係好難受!

所以我都希望今次之後,我既身體會生生性性,爭一口氣,唔好再令大家擔心。

醫生話短期之內唔可以做運動住,相信都會係我最唔習慣既。生命無 take 2 ,今次咁好彩有多一次機會,我一定會好好珍惜。

俾啲時間,等我休養多一陣,好快我就會重新出發。」

在留院接受治療期間,余德丞在醫院度過29歲生日,相信這次生日對他別具意義。

Dickson出院一事,得到大批網民祝福,更留言希望他身體健康。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓