陳柏宇成為人父後變曬女狂魔 愛女設IG帳戶一日有近八千人追蹤

文: Ling Kwok
2018.09.26

陳柏宇與符曉薇的愛情結晶品昨日終於出世,並取名為Abigail,重5.2磅。陳柏宇初為人父,難掩興奮心情,在IG post搞笑地說:「我一見到佢就忍唔住喊。Abigail, i choose u!!! (throws out pokeball)」相信他一定是個充滿愛的好爸爸。

話口未完,就在女兒出世的第一天,陳柏宇就為女兒開IG帳戶。

並在自我介紹講到:「abigail chan, account managed by my dad.」進一步證實陳柏宇即將成為曬女狂魔。

IG開張了一日,陳柏宇已經更新得很頻密,他形容見到囡囡就是「Escape」,能幫他逃離工作上的忙碌,有治療的感覺。

看陳柏宇抱B的純熟手勢,網民不禁大讚Jason將來是個好爸爸!

而Abigail的IG帳戶開張了一日,就已經有近8000人跟蹤,相信大家一定可以看著Abigail成長。

圖:陳柏宇IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓