WhatsApp 新增貼圖功能 柴犬/恐龍圖案都有得用!

文: Toby Mok
2018.10.29

好多人都喜歡用即時通訊軟件同朋友溝通,好多手機應用程式除了有表情符號之外都會有stickers功能,等一眾用家可以用得意的卡通表情符號去表達自己的內心想法。雖然貼圖在各大即時通訊軟體非常普遍,但作為即時通訊工具的「龍頭大佬」WhatsApp 則遲遲未有此項功能。近日WhatsApp就終於推出WhatsApp stickers功能,以後用WhatsApp又有多個stickers功能可以玩啦!

Whatsapp即將會推出貼圖功能,以後大家溝通時可以有更多得意圖案可以選擇啦。

大家只要更新WhatsApp,之後就可以在打字欄中看到一個貼紙圖案。

然後按下去再按「+」號,就可以下載大家想要的貼圖,連最近非常受歡迎的柴柴都有得用。

不過貼圖功能可能仍處於初步階段,所以款式不算太多,相信WhatsApp之後會陸續推出更多貼圖。

唔知WhatsApp將來會唔會好似Line咁推出代表自己的專屬貼圖呢?

資料及圖片來源:Android Police,TechCruch,syok

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓