【萬聖節】星級家長悉心為仔女扮靚 周汶錡大囝吸血鬼造型迷死人

文: Ling Kwok
2018.10.31

今日是萬聖節,相信大家都會「神出鬼沒」,花盡心思扮鬼扮馬去嚇身邊的朋友,過一個難忘的嘩鬼狂歡。至於娛樂圈亦有不少藝人將打扮的心思落去小朋友身上,打造一個一個迷你「嘩鬼」,別出心裁。

周汶錡大囝

周汶錡為大仔Jacques打扮成吸血鬼。為求逼真的一點,在Jacques的嘴邊塗上紅色「血漿」,再配以一副吸血假牙。

不過這身造班掩不住仔仔的佻皮可愛,Jacques不時做出搞鬼表情,其可愛更融化了網民的心,稱呼他為最靚仔的吸血鬼。

陸永女兒

陸永的老婆Reina日前post出兩位囡囡為萬聖節打扮的造型照,充滿歌德色彩。

而且Simsim(細囡)戴了一頭藍色假髮,Rock味濃郁,令網民都感到驚嘆。

梁洛施孖仔

梁洛施日前帶同兩個囝囝到蘭桂坊,感受萬聖節前夕的氣氛。

一對孖仔長亨同長軒就以《國定殺戮日》嘅XX眼同裂嘴造型作為萬聖節的裝扮。

張繼聰仔女

向來計仔多多的張繼聰,就將細囡張靖(Kakaball)打扮成可愛的巫婆,並Chok出「嚇人」的表情,但依然都咁可愛!

至於囝囝就打扮成美國隊長,再擺出蓄勢待發的動作,投入感非常強!

鄭希怡女兒

熱愛時裝的Yumiko經常為囡囡梁浸浸打扮得很時尚,之前的中性打扮,一身波點西裝外套,以及闊腳褲,看著非常討喜。

至於萬聖節有甚麼搞作呢?Yumiko為她打扮成一隻蛋!有創意之餘亦非常可愛!

圖:周汶錡、張繼聰、梁洛施、鄭希怡、Reina IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓