【萬千星輝頒獎典禮2018】馮盈盈得飛躍女藝員 入行僅兩年貼地敢言人氣急升

文: Ling Kwok
2018.12.16

TVB《萬千星輝頒獎禮2018》陸續宣布各大獎項。得到「飛躍進步女藝員」獎,得到全場熱烈掌聲。「飛躍進步」一獎的對手實在強勁,還有張曦雯、麥明詩同場較勁。馮盈盈在眾人面前脫穎而出,難怪她得獎時非常激動,講出:「唔好意思我冇諗過會攞獎,冇諗到講咩。」

「貼地港姐」馮盈盈,其工作量及人氣也是大躍進。她2016年當選香港小姐冠軍,很快便有機會拍劇。

《果欄中的江湖大嫂》的小狼女為處女作,其演技獲得好評。

雖然她在《後生仔傾下偈》常有驚人言論,但觀眾覺得她是真性情、敢言,累積了一眾支持者。

今次得獎,她自覺未夠班,難得一臉認真地講自己可以做得再好一點。

另一對手張曦雯入行6年,最初由明珠台的節目主持,以《港生活‧港享受》及《Pearl Tonight》最為人熟悉。

2016年才開始拍第一套劇《律政強人》,當時已獲好評,指她首次拍劇表現不錯。

近年開始多拍劇集,由主持轉型做演員,就好似《跳躍生命線》,除了劇集反應佳,觀眾對張曦雯的印象也不錯,成為近年「最不討厭女藝人」。

圖:張曦雯、馮盈盈ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓