搭飛機放任小朋友亂踩前座椅背 後座乘客一句令港媽尷尬收場

文: Cay Cheung
2019.02.11

搭飛機最怕遇到附近有小朋友喊唔停,有時候父母想盡辦法控制,但制止唔到都情有可原,不過如果是父母縱容小朋友在機上大聲喧嘩,影響到其他乘客,那就很容易成為別人眼中的麻煩乘客。近日有Facebook專頁「豆腐空少的飛行日記」發文,分享在機上遇到一家四口香港人,兩個小朋友在機上亂跑,而且用腳踩前方乘客的椅背,但家長並沒有制止,並要求其他乘客包容小朋友的行為。空服人員多次勸告亦不聽,最後由後座乘客出招,令港媽尷尬收場!

豆腐空少指日前一班長途機,遇到有一家四口,其中兩個小朋友就坐唔定,一時大叫,一時走出走廊玩,惹來附近乘客不滿,不過一對小朋友的父母並沒有反應,反而縱容兩位小朋友的行為。

於是空服人員就提醒家長要制止小朋友滋擾行為,港媽卻以「小朋友玩下咋嘛」為藉口反駁,更直斥其他乘客對小朋友沒有愛心。

後來有後座乘客看不過眼,於是學港孩踩前方港媽的椅背,港媽即向空服人員投訴。

後座乘客即回覆說:「我喺我老母心目中都係小朋友,呀姑你包容下啦」。這一句說話令港媽尷尬收場,之後的機程小朋友和港媽都非常安靜。

來源:豆腐空少的飛行日記 圖:pexels

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!