老公鄭嘉穎陪伴入產房 陳凱琳(Grace)順利誕下男嬰

文: 王庭芝
2019.02.15

49歲的鄭嘉穎和27歲的陳凱琳(Grace)上年8月於峇里島完婚,並於11月對外宣布Grace懷孕消息,早前Grace在Instagram親證BB性別是男仔,有消息指Grace於15日上午在老公陪同下順利娩,恭喜鄭生鄭太!

去年嘉穎和Grace去年8月結婚,當時有傳二人奉子成婚,但他們一直否認,直至去年1122日感恩節,嘉穎和Grace同時在IG上載一張相擁照,並宣布即將迎接二人的愛情結晶品,兩位準爸媽表示承諾盡最努力照顧這位家庭新成員。消息一出即獲一眾網友祝福恭賀。

去年12月,Grace再於IG公布BB性別是男仔。

今日(15)有消息指原來Grace已經秘密在港島區一間醫院分娩,上午在老公嘉穎陪同下開刀,順利誕下「豬仔」。

嘉穎今日被拍到現身醫院,他多謝大家關心,但未有直接回應太太是否已經試下兒子,他表示有消息會再公布。

 

圖:陳凱琳IG、鄭嘉穎IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓