凍齡豹哥60歲生日!阿Sa驚喜現身 亂入《開心速遞》演員合照

2019.03.19

單立文(豹哥)最近「登六」,一眾圈中好友為他慶祝60歲生日。生日當天,《愛•回家之開心速遞》的演員在出外景時已經送上蛋糕為其簡單慶祝一番。之後一眾拍檔更出席胡蓓蔚(豹嫂)所準備的生日宴會。此外,圈中好友例如阿Sa(蔡卓妍)及姚子羚等人亦有出席,祝豹哥「登六」成功。

豹哥生日,與他一同拍攝《愛·回家之開心速遞》的演員在出外景時準備了一個蛋糕為豹哥慶祝生日。

之後,劉丹、呂慧儀、滕麗名、張景淳、湯盈盈、蘇韻姿及周家洛等人都有出席豹哥的生日宴會。

除了《開心速遞》的演員,豹哥的圈中好友包括阿Sa(蔡卓妍)、袁偉豪、及姚子羚等人亦有出席。

阿Sa更亂入熊家的大合照,令網民十分驚喜。之後阿Sa在社交平台為豹哥送上祝福,更提及了他在電影《賭俠》的經典角色「侯賽因」:「一入行 由第一個Twins演唱會開始到打後咁多個演唱會 佢都有參與 無論最快樂 定係最傷心嘅時候 佢都陪住我哋 雖然有侯賽因嘅外表 但係擁有一顆溫暖嘅心 豹爺 生日快樂 希望你同豹嫂身體健康 好人繼續被世界溫柔以待 #亂入愛回家 #我見到叉燒炳 #好開心 #最慘打敗仗 #一杯酒都冇飲過」。

宴會上,眾人戴上印著豹哥樣子的面具合照。現場設有一個豹哥的人型紙板公仔,更足足準備了6個生日蛋糕,寓意豹哥「登六」。


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓