與前任女友湯洛雯赴挪威拍《3日2夜》 羅天宇誠實答:最初有少少介意…

文: Ling Kwok
2019.03.22

羅天宇與湯洛雯這對情已逝的戀人,早前在「國際中華小姐競選」首度同場並合照。當時湯洛雯表現大方,被好友朱千雪講到與前度很相襯時,她說:「唔襯就唔會一齊到四年啦!」話咁快,這對情已逝的戀人就獲安排赴挪威拍攝《三日兩夜》。

根據《娛樂新聞台》報導,兩人一同到挪威拍攝《三日兩夜》。

湯洛雯在鏡頭前表現雀躍及大方,被問到這個組合拍節目會否引來聯想?靚湯笑言:「就係咁先唔會有任何聯想!因為已經過晒啲聯想位。」

更講笑話身邊朋友聽到前度男女朋友去旅行,都表示驚訝。

不過她補充兩人是好朋友關係,直言:「如果仲有啲咩關係就唔會去呢個Trip啦。」羅天宇點頭道:「係囉,或者要收收埋埋。」

不過,反觀男方臉上還流露一點尷尬,很多時候需要女方答話解圍。

靚湯問他:「你介唔介意?」誰知羅天宇誠實答:「最初有少少(介意),但之後都ok嘅。」令湯洛雯驚訝。

網民看到這片段都替兩人尷尬,更說:「明玩嘢!」

圖:TVB娛樂新聞台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓