羅天宇用「前男友視角」為湯洛雯影靚相 引網民聯想:係復合嘅節奏?

文: Ling Kwok
2019.03.28

湯洛雯與羅天宇日前就到挪威拍攝節目《3日2夜》,這對舊情人被問到會否尷尬,男方當時誠實地表示「最初有少少」,反觀女方則大方地表示「就係咁先唔會有太多聯想」,如今拍攝進行了一星期,網民想他們復合的心愈熾熱。

兩人分手後一年,早前在國際中華小姐2019時,被安排一同合照。當時湯洛雯大方地說:「如果唔襯都唔會一齊4年啦!」答案令人感到驚喜。

而事隔不夠一個月,羅天宇與湯洛雯再被安排一同到挪威拍攝《32夜》,雖然男方表現有點尷尬,但兩人還是拍攝順利。

拍攝至今近一個星期,兩人經常在IG上打卡。

除此之外,湯洛雯出發前表示為了今次行程而買了新相機,打算到時就可以大派用場。

果然她在旅程上有好好運用到相機,與羅天宇拍出一系列的男神女神照。

重點是,兩人疑似為對方拍照,這種「前男友、女友視角」更加令人耐人尋味。網民每見兩人更新,都視之為復合的節奏,紛紛留言表示支持兩人復合。

而女方的好朋友岑杏賢眼見玩得如此高興,留下一句曖昧的說話表示:”I love this smile and it’s back.”

似是講到靚湯單身後,第一次見到如此燦爛的笑容,更引人聯想她與羅天宇復合有望。

圖:湯洛雯、羅天宇IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓