張敬軒開Fans禮物以為收iPhone 一打開係金莎令人超爆笑

文: Ling Kwok
2019.04.11

張敬軒為人生鬼就係人都知,所以一直都深受Fans愛戴,成日都收到他們的禮物。近期張敬軒就搞笑地分享Fans禮物的騙案,以為自己收到部iPhone,點知……結果令人笑到肚痛,張敬軒更哭笑不得!

張敬軒在家中有空,打算收拾Fans所送的禮物,驟眼一見有個iPhone盒。

張敬軒開始有內心戲,說:「我啲歌迷成日都咁破費,搵個錢唔容易,真係有我心粒眼淚真係爭啲就跌出嚟。」

可是他一打開個盒,馬上就O晒嘴。原來是一盒八粒的金莎!Fans為了可以瞞天過海,更裝上鐵板扮重。

令張敬軒不禁感到佩服,笑說:「我班fans真係食腦㗎!」張敬軒仲對住個鐵板自拍一張,以表示驚訝之情。

而阿Sa都要留言,笑言:「人哋花咁多心思嚟呃你 都呃得抵啦!」講得又啱喎!

圖:張敬軒ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓