【安心偷食】與許志安車廂纏綿網民指風馬牛不相及 黃心穎入行多年愛集郵

文: Ling Kwok
2019.04.16

今日最爆的新聞,就是黃心穎被爆與許志安在車廂纏綿長達16分鐘!事件驚動全港觀眾!然後不禁生疑,一個是TVB藝員,一個是歌手,還要他們沒甚麼共同朋友,大攬都扯唔埋到底點相遇?兩人早已在去年10月《星光熠熠耀保良》合唱而結緣,從而促成今次事件的開端。除此之外,黃心穎在TVB以外的地方游走也不是第一次。除了許志安外,黃心穎以鬼妹仔性格,廣交娛樂圈內不少名人,曾有「集郵王」的稱號。

黃心穎入行後因為工作關係,經常見到非TVB的藝人。

雖然比平常人更容易接觸天王巨星,但黃心穎不會放棄每一個可以集郵的機會。

因為今次唔影,之後就好難再遇到。

就好似她之前遇上黎明在中環海濱開Show,她就把握機會合照。

還有前年郭富城在紅館開演唱會,黃心穎都有城城合照。

不過合照並不是必然的,就好似前年張學友開個唱,黃心穎就未能與歌神合照。

四大天王之中,黃心穎只差劉德華及張學友未有合過照。

陳奕迅都有!

鄭中基?點會冇!

黃心穎初入行時,見到TVB當家花旦胡杏兒、鍾嘉欣及楊怡等,都不放過機會合照。仲有歐陽震華、吳啟華與劉松仁。

 

 

在TVB見到張智霖做嘉賓,又集下郵先!

見到任達華及志偉哥,當然要合照!與李克勤、梁漢文及許志安更合照過兩次,可能黃心穎唔記得同邊個合過照喇,不過唔緊要啦,佢而家都同安仔好熟。

 

 

黃心穎集郵對象不止香港藝人,更擴展至台灣的A-lin、林俊傑、周杰倫、張惠妹、任賢齊,還有內地的黃曉明。

 

 

好羨慕呀!五月天呀!

當然論最多集郵之數,當然是馬國明!拍《On Call 36小時》已經集郵3次,台慶集郵兩次,更將偶像變身另一半,但現在未知現況如何了。

 

 

不過最經典,當然就是這張世紀合照!

圖片:黃心穎IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓