【安心偷食】許志安記招首度回應 直認起色心 自覺嘔心 痛哭認錯:對唔住Sammi

文: 王庭芝
2019.04.16

黃心穎和許志安在車廂中偷情,黃心穎背著男朋友馬國明搭上天后鄭秀文的老公許志安,偷食事件成為全城熱話。男主角許志安宣佈將在7點開記招,許志安準時現身,親身回應事件。

記招於銅鑼灣富豪酒店舉行,許志安一臉憔悴走進記者室,就與黃心穎的偷情事件,發表大約六分鐘的道歉聲明。

他說到聲淚俱下,說:

「首先就今日嘅記者會目的係真係好想親口衷心同大家講聲對唔住,我又為我嘅家人、Sammi家人朋友,同錫我既人致萬二分嘅歉意,因為我犯左不可原諒既事,而呢一個錯,我深深去反思自己,我係一個醜惡既人,所以我今日係呢一度係想承擔責任。」

反思當晚發生過的錯誤,「我個晚飲左好多好多酒,我覺得飲醉酒唔係一個藉口,我非常之後悔,好難面對自己,接受唔到自己。」

然後他聲淚俱下,自斥不知所謂,直言非常之後悔:「好難面對自己,接受唔到自己,覺得自己好討厭、好嘔心、好陌生。」,又直認當晚「起色心」,以致當晚犯下不可原諒的錯誤。

他指事件令到所愛的人難堪,向所有受傷的人致歉,坦言「我做錯咗 對唔住 對唔住Sammi」

現在他暫停了手頭上所有工作,直至「搵返一個真正的自己,同正確的自己,重新檢視自己。」

記者會後,他在IG裡在上載一張全黑照片,最後向老婆Sammi道歉,並說:「這是一個徹頭徹尾的錯誤,我感到慚愧及痛心。請大家給予時間和空間我去學習怎樣去改過及重新去做一個人。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓