【安心偷食】馬國明回應鮮有講個人感受 出言保護家人:唔好放大我媽咪嘅說話

文: Ling Kwok
2019.04.17

女友黃心穎爆出醜聞後,馬國明成為焦點。今日他回到電視城開工,有大批傳媒追訪。他也終於現身回應一事,雖未有直接回應與黃心穎關係如何,但他的回應令大家感到他是真的很大方,是個為大局著想的人。

馬國明希望事件能夠盡快平息,又為女友出言護航。

不過他也特別講到希望記者朋友不要驚到他的家人,他說:「希望大家高抬貴手,因為爸爸媽媽並唔係圈中人,亦知道記者朋友好叻,識得誘導說話,令我媽媽講到一啲你哋大家想要嘅說話。所以希望大家唔好放大我媽媽講嘅說話。我媽媽見到有咁多記者,有咁多支咪隊埋嚟,佢都會覺得好驚。我亦唔會就我媽媽所講嘅嘢去回應,希望大家高抬貴手。」

短短幾分鐘回應,馬國明出言為女友說話,又極力保護家人,反而鮮有講自己個人感受,只以「我好快冇嬲嘅感覺」交代。

馬明實在十分關顧他人,可是他愈這樣網民就愈心痛。

來源:FB@TVB 娛樂新聞台 TVB Entertainment News

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓