【iPhone技巧】以後用手機上網更方便 一文睇哂iPhone 5大實用技巧

文: Toby Mok
2019.06.02

好多人在使用iPhone時都會不知不覺地發掘了一些iPhone的隱藏技巧,其實iPhone仲有好多其他貼心小技巧大家平時未必可以輕易發現,所以今次就會為大家介紹5大iPhone使用小秘技,等大家可以在使用時更加得心應手,一齊睇吓詳細教學。

一次刪除全部分頁

有時用手機上網開得太多分頁要逐個逐個刪除太麻煩,其實有個可以一秒刪除所有分頁的方法,按下圖睇教學。

一次過選取多張照片

有時手機太多相要逐張逐張刪除太浪費時間?其實有個更快捷的方法可以一次過選取多張圖片,按下圖睇詳情。

一秒到頁頂

有時用手機睇相、上facebook或者碌instagram碌得太底又要慢慢碌回最頂都要浪費不少時間,今次就教大家一秒到頂的技巧。

快速切換頁面

其實除了按2次home鍵再切換頁面之外,亦有另一個更快速切換頁面方法,按下圖睇教學。

復原誤刪頁面

不過提提大家此方法只可以在不慎刪除後立即使用,如果關閉了safari則沒有辦法再還原。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓