林作開記者玩笑被網民斥抽水 前度麥明詩:關注返記者,而唔係開記者玩笑嘅人

文: Ling Kwok
2019.08.06

麥明詩前男友兼前律師林作一向言論出位,早前他在社交平台上發表了「記者衫論」,直言:「好想著記者衫,喺示威區自出自入,頗為過癮。」其言論即被網民批評開記者玩笑不好笑。林作此返言論牽連到前女友麥明詩。

林作日前發表了「記者衫」論,他說:「好想著記者衫,喺示威區自出自入,頗為過癮。反正啲記者人數多到一個地步,阻礙警察或示威者都吹佢唔脹。而且我可以以前大律師嘅身份話俾大家知:冒警察同冒律師係刑事罪行。冒記者,隨便。有人話,警察已講:記你老X。但係,可以咁近距離接觸警察而且影咩都得,抵啊。」

其言論一出,有不少網民認為林作開記者玩笑不妥當,其後他再解釋該言論是講假記者問題:「其實頭先見到將軍澳4-50個著記者衫既影住10幾個黑衫錠野...呢個其實都係我個point。冇人覺得咁好荒謬嗎?記者多過示威者?」又言:「我存在就係為香港人幽默感注入活力」。

其前度麥明詩事後也在IG說:「唔好tag我喇。請大家關注記者嘅狀況,而唔係一個joke about記者嘅人」。間接回應林作的言論有點不妥當。

圖:IG@麥明詩林作

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓