憂目前手段「用慣手勢戒唔甩」 前警員王喜勸喻:回頭是岸啊伙記

2019.08.12

香港社會因政府修訂《逃犯條例》一事掀起反修例風波,引發各區多場示威活動。昨晚(8月11日),香港多個地區包括尖沙咀、葵芳及太古都發生了衝突,造成受傷流血事件。以前曾經任職警員的藝人王喜,在更多衝突爆發之前已在Facebook撰文,勸喻一眾警員回頭是岸。

王喜在昨晚7時左右撰文,表示「你話非常時期要用非常手段,宜家連非法手段都用埋,有效咩」,又指雖然香港目前處於非常時期,但終會有完結的一日,他擔憂警方「非法手段用慣手勢戒唔甩,就抱憾終生㗎喇」。

他勸喻警方回頭是岸,指「收工嘅時候,用你自己條毛巾,响枝警棍上面由頭捽落尾,睇吓上面嘅血跡,再望吓你個帽徽,宜家拒絕果堆不合法命令,仲嚟得切」。有網民感激他勇敢發言,為人民發聲,又指其肺腑之言令人感動。

全文:

來源:FB@王喜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓