尖沙咀中間道停車場時隔6年終重開!時租$34/hr 增大量泊車位/電動車泊位

文: Eunice Lam
2019.10.02

時隔6年,尖沙咀中間道公共停車場終於在8月底重建完成,重新開放予公眾使用,方便附近上班的朋友,以後又多一個泊車位選擇!經過重建的中間道停車場如今煥然一新,揸車的朋友要留意啦~

2013年初,尖沙咀中間道停車場被政府計劃拆卸後,令尖沙咀區減少了785個泊車位和115個電單車泊車位。據尖沙咀西社區主任陳嘉朗Facebook 專頁表示,經議員及市民爭取後,政府終接納在新發展增加商用車泊位要求。

重建後的中間道停車場,2/F至6/F是私家車及電單車區,B2/F則為貨車區,而電動車泊位就位於3/F。私家車停泊區設有大量電動車泊位及充電服務,暫時3/F車位充電設施進入試營階段。

價錢如下:

時租收費:星期一至四$34/小時

假日$36/小時

夜泊(23:00-08:00)$90/晚

另設浮動位月租

資料及相片來源:Leslie Chan KL 陳嘉朗 Facebook 專頁

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓