iPhone 12回歸經典簡約設計?傳蘋果2020年重用iPhone 4方框外型

2019.09.27

隨著蘋果最新手機iPhone 11系列面世,果迷已經急不及待估計明年最新的iPhone 12外型!最近就有消息指,Apple在2020年推出的iPhone 12,將會以iPhone 4為設計藍本,棄用彎曲且圓潤的邊框,而是回歸簡約經典方框外型!

現時新推出的 iPhone都以金屬邊框配圓滑外型設計,但最近資深蘋果產品分析師郭明錤就指,明年推出的新iPhone外型將會有大改變,或會再次採用經典的 iPhone 4方正金屬邊框設計。

 

郭明錤又指,新iPhone將會與現時的iPad Pro外形相近,但背面的玻璃,仍會保留iPhone 11般的曲邊設計。

iPhone 4的簡約設計在用家心中絕對稱得上為經典,但亦有不少果迷喜歡新一代的設計,大家較喜歡那一款設計?

來源:The Vergemashable;圖片來源:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓