人妻陳自瑤又再發功分享回眸水著照 秒吸2萬like老公王浩信都讚好

文: Ling Kwok
2019.10.21

最靚人妻陳自瑤雖然38歲,但Keep得勁好,狀態大勇。有一副好body當然不能吝嗇,所以yoyo近日經常大派福利,早前她上載了兩張水著照片,一下子驚豔了不少人,結果勁吸like,今次又有後續!

陳自瑤的水著照令大家大飽眼福,同時證明她果然fit爆,引來不少圈中人大讚fit爆又靚!而今日她又再發功,公開三張海邊迷人寫真,她向鏡頭回眸一笑,並留言說:「懂你的人不用解釋,不懂你的人不必解釋,一心一意做好自己,即使不完美,也是最美!」

眼見yoyo狀態大勇,這幾張相成功吸了兩萬like。雖然攝影師不是王浩信,但是yoyo一有更新,王浩信都有秒like

圖:陳自瑤ig

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓