外國網民自製超像真蘋果AirPods貼紙!周圍貼整蠱用家似足跌耳機

2019.11.21

Apple AirPods無線耳機迷你輕巧,大受用家歡迎,但亦因為外型設計極易丟失,所以不少用家擔心遺失了又要額外花費!最近就有位外國藝術總監Pablo Rochat 自製超像真 AirPods 惡搞貼紙,更在三藩市內周圍貼進行大整蠱,令不少路過的人誤以為真的有人遺失了耳機,當堂嚇到個心離一離!

Pablo Rochat自製的貼紙從外型到尺寸比例都跟足AirPods,放在地上時不細心觀察的話,真的會使人誤以為遺失了耳機。Rochat更將貼紙貼在三藩市內不同地方,包括路邊、渠井,甚至是Apple Store 的玻璃樓梯上,不少路人都看到貼紙都俯身想一試拾起!

 

Pablo Rochat大方分享其AirPods 貼紙創作,將原始檔案放到自家網站免費下載,有興趣的朋友記得不要錯過,>>按此<<

來源:pablorochat.comgeekologiethe vergeIG@pablo.rochat

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓