為追夢發展美容事業慘被笑身型太肥 日本女生用8個月減走77磅變大美女

文: Ling Kwok
2019.12.04

減肥是女性天生的事業,仲耐個自己本身做嗰份工。不過,要立定決心減肥絕對不容易,總需要一個理由推動自己展開減肥大行動。日本有位來自四國的女生瀨戶理加,因為一件事由88kg的小胖女,減到變成53kg的甜美女生。

日本女生瀨戶理加今年25歲,小時候體重一直維持正常水平,可是某天因媽媽要外出公幹3個月,情況就被扭轉了。因為理加搬到婆婆家暫住,她的婆婆有著「吃餸菜不會肥」,不停叫理加多吃食物,使她胃口大增,高中畢業前重達194磅!

理加高中畢業後,一直想到大阪升讀美容專門學校,可是她參觀當地學校時,遭受大阪人的恥笑,打擊了理加的自信心,心靈受創,也是一個觸發點決心減肥。

結果理加花了8個月成功減了35kg,變成一個甜美女生,自信返晒嚟之餘,理加更找到了真愛,現在成為了幸福媽媽!

 

圖:《ザ!世界仰天ニュース》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓