胡定欣到馬爾代夫旅行大解放 性感露背展美好身段網民大叫求正面

文: Ling Kwok
2019.12.09

出晒名感情好好的姊妹團「胡說八道會」胡蓓蔚、胡定欣、胡杏兒、姚子羚以及李施嬅,獨欠黃智雯,早前到馬爾代夫旅行充電,在旅途中拍下了不少好姊妹的親密照。為了在眾姊妹中爭妍鬥麗,胡定欣來了大解放。

去到馬爾代夫見到陽光與海灘,一眾姊妹帶了多套靚衫去打卡拍照。正當姚子翔大曬一件頭性感泳衣,見到姣好身材時,視后胡定欣也不輸蝕,來個大解放,除了穿了大紫吊帶低胸長裙外,更分享了一張半裸照。

雖然只是「影後」,但引起很大反應,成功吸了12萬LIKE,她在IG上說:「平時Keep得咁辛苦,呢張相係要影嘅!」

有不少圈中好友留言叫她華麗轉身,胡定欣大方地回應地說:「咩都畀胡蓓蔚睇晒!」

圖:IG@胡定欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓