日本媽媽教授零失敗製作溫泉蛋4大秘訣! 煮蛋前放入一種材料成關鍵?

文: LorLor Lee
2020.01.04

鍾意食溫泉蛋試過自己整未呢?雖然製作溫泉蛋看似材料簡單,可是要成功整到流心效果剛剛好的溫泉蛋,就需要掌握非常準確的溫度和時間。近日有一位日本主婦達人教授整溫泉蛋的要訣,大家只要跟足步驟,掌握這四大秘訣,就連新手都可以零失敗輕鬆成功製作流心溫泉蛋!

流心溫泉蛋成功四大秘訣:(*Click圖放大即睇)

零失敗製作流心溫泉蛋步驟:(*Click圖放大即睇)

首先要準備大約1.5升的水,煲至水滾。水滾後關火,再加入生粉水。

要加入生粉水來製作溫泉蛋的原因,是由於生粉會令熱水增加黏性,提高保溫效果,維持溫度。熱水溫度較難流走,讓水溫保持在70度左右,這樣就能成功整出完美的溫泉蛋了。

注意雞蛋一定要係室溫,如果在雪櫃拿出來就要先放至室溫。把室溫雞蛋放入鍋中,蓋上蓋子後,再等待15分鐘。

最後把雞蛋取出,剝去雞蛋殼,流心溫泉蛋就大功告成了!

大家有興趣不妨自己試吓整啊~

資料來源:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓