劉嘉玲梁朝偉半山複式豪宅曝光 嘉玲偉仔愛巢風格復古似「花樣年華」

2019.12.23

昨日(12月22日)冬至,在圈中人緣甚廣的劉嘉玲邀請一眾好朋友到自己的複式豪宅做冬過節。眾人合照留影,令不少網友都欣賞到劉嘉玲與梁朝偉位於半山的復古風格愛巢,裝潢高貴典雅。

劉嘉玲邀請一眾好友到家中過冬,在合照中可以一窺其寓所的面貌。偏廳的綠色墻壁與黃色擺設相映成趣,梳化充滿歐式復古味,旁邊更擺有一幅劉嘉玲的肖像畫。

賓客之一的鄭紹康分享當日做冬的菜餚,相中可見酒杯刻有「+0」(諧音:嘉玲)的字樣,頗具心思。

之前劉嘉玲亦分享過豪宅的部分角落,可以看得出其寓所主打復古風格,設計既高貴又典雅,廳中的吊燈及暗紅梳化再配合後方的綠色框架,甚有《花樣年華》的感覺。從廳中向外望出,能俯瞰港島景色。

飯廳設計以白色為主,同樣典雅。

圖:IG@劉嘉玲鄭紹康

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓