【萬千星輝2019】23歲周嘉洛成最年輕最佳男配角 為演戲棄澳洲升學唔怕人工低

文: Ling Kwok
2020.01.13

《萬千星輝頒獎典禮2019》昨晚已圓滿結束,對於新生代演員周嘉洛來說,相信是難忘的一晚。因為他以黑馬姿態,得到「最佳男配角」一獎,也是自TVB設立頒獎禮以來,最年輕的最佳男配角。

現年23歲的周嘉洛,入行至今只有三年多時間便,便得到「最佳男配角」,是史上最年輕的最佳男配角。他憑著《愛·回家之開心速遞》金城安一角而為人熟悉,不過他入行之前,在澳洲打算升學。因為對演戲充滿濃厚興趣,唸書時已經有修讀戲劇。

直到完成高中時回港,有一次見到TVB2015演員招募班宣傳片,其姊姊就提議他去試試,結果被取錄。連帶決定放棄在澳洲升讀大學的機會。他認為自己不是太喜歡讀書,又不想屋企經濟有負擔,所以及早投身社會大學。對於TVB出名人工低,同周嘉洛表示不介意,自言:「做嘢唔係睇人工」只要不成為家中的負擔,他覺得已足夠。就算曾經在TVB拍足6日通宵,清晨才收工,都覺得好享受,對比他人自己的辛苦算不上甚麼。

圖:IG@周嘉洛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓