梁凱寧走出主播正經印象框框 主持節目有急才突顯幽默感驚豔網民

文: Ling Kwok
2020.01.20

27歲的梁凱寧自從去年9月離開了工作了6年的TVB新聞台後,工作機會不減反增,除了擔任節目主持外,不少大小型活動都有找她擔任司儀或主持工作,不做新聞主播反而有更好的出路。

現時她為77台香港開電視擔任時事節目《開嚟見我》的主持,雖然她前身時新聞主播,報新聞時聲線需要較為字正腔圓及嚴肅,但梁凱寧沒有因此而自己定型,反而可以走出框框,以最真實的一面表現自己,不再Chok聲說話,令網民感到驚豔,原來梁凱寧說話聲線是這樣的。

除此之外,梁凱寧在IG裡分享了節目裡的精華內容,見到同為主持的許楨問Maggie:「邊個送咁多花畀你?」Maggie於是搞gag:「梗係有好多粉絲啦,講笑啫梗係冇啦!」。示範摺紙的時候,Maggie為免冷場,於是對許楨說:「情人節嘅時候你可以摺心形畀你老婆!」許楨笑說:「係呀,我埋畀我個女,如果唔係佢會小器㗎!」Maggie再搞搞氣氛:「不過要攞銀紙摺呀,知唔知呀?」搞到許楨忍不住笑:「唔係銀色嘅紙,係真嘅銀紙!」事後梁凱寧說:「大家唔好睇我平時報新聞咁正經,其實我真人係一個好調皮活潑,講嘢好無厘頭,搞gag會令到全場dead air哂嘅傻人。係咪睇唔出呢......」

不過網民就非常受落,大讚梁凱寧有急材,識搞氣氛。



圖:IG@梁凱寧

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓