【買口罩】何雁詩去泰國用晒口罩回程到機場掃貨 用1萬元買10個口罩

文: Ling Kwok
2020.02.01

武漢肺炎肆虐,全城都人心惶惶,擔心口罩完全不夠用。從泰國度假回港的何雁詩,昨晚(1月31日)於社交平台分享自己在機場禁區內用1萬元為親友購得10個可換濾芯重用的口罩作應急之用。

何雁詩早前趁農曆新年假期與未婚夫鄭俊弘出外旅遊,她在IG講到回程時已用盡口罩。因此在機場禁區內的商店購買可換濾芯重用的口罩及替換物料,花費近1萬港元。

 

 

她在限時動態說:「 Just spent almost $10k on masks! 為左希望個個人都可以買到,我只係幫左有需要的親戚朋友買左每人一個,加埋一包filter,總共買左10幾個可重用/換filter的口罩,都要1萬$啦 desperate times desperate measures…肉痛總好過喉嚨痛」

後來,有不少網民何雁詩買口罩的地點,然後她又再分享:「口罩我係機場禁區 beef & liberty 旁電器舖買的,有需要朋友可以去問 暫時仲有貨,希望大家不要買多,買夠就好$500一個可重用的口罩,另外可買filter大概$150 個 大家問清潔店員先!謝謝店員叔叔詳細講解 希望大家身體健康!」她自言買的是n95,雖未必可阻擋冠狀病毒,但真的沒有口罩存貨,抱好過無的心態而購買。

圖: IG@何雁詩

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓