【新冠肺炎】女神倪晨曦instagram宣布因武漢肺炎延遲婚禮 玻利維亞婚照曝光!

文: Toby Mok
2020.02.13

武漢肺炎疫情在香港繼續擴散,多個政府部門及連鎖店都宣布暫停營業或縮減服務時間,而近日被求婚成功的女神倪晨曦就宣布因武漢肺炎關係,決定延遲婚宴,希望各位安全健康,倪晨曦亦甜蜜上載不少在玻利維亞拍攝的婚紗照。

倪晨曦於instagram宣布因武漢肺炎疫情持續,為了嘉賓們健康和安全着想將婚宴延遲。倪晨曦於instagram亦同時上載早前於玻利維亞所拍的婚紗照,十分浪漫,按下圖睇詳情。

女神倪晨曦不時於instagram上載與男朋友的甜蜜照,感情穩定。

其實早於2018年女神就宣布男朋友求婚成功,亦於Instagram公開被求婚片段,倪晨曦更感動落淚,場面感人。

來源:倪晨曦IG

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓