香港10大即食麵品牌口味排行榜 出前一丁多款口味上榜/本地品牌奪冠!

文: LorLor Lee
2020.08.04

即食麵都是不少港人的懶人恩物,又方便又美味,不同即食麵品牌更推出各式各樣的口味。而美國有「即食麵之神」之稱的Hans Lienesch食勻世界各地不同品牌的即食麵,更連續10年分析及公佈各種品牌和口味的即食麵排行榜。他亦公佈香港10大即食麵及全球10大即食麵排名,睇睇大家鍾意食的品牌有無上榜啦!

美國「即食麵之神」之稱的Hans Lienesch在他的Youtube頻道上經常分享對世界各地不同品牌的即食麵的食評,更列出他心目中的各種品牌和口味的即食麵排名。

Click圖睇睇10大香港即食麵排名:

排名中2款合味道杯麵入圍,Hans指咖哩是他最愛口味之一,而他認為合味道的咖哩海鮮味杯麵的咖哩味湯底夠濃郁,而多款出前一丁口味即食麵亦有上榜,當中有兩款更打入頭三名!當中奪得首位的壽桃牌冬陰功味拉麵!Hans指冬陰功拉麵湯底配搭香茅和蝦的味道,辛辣又濃郁,味道有驚喜更認為是他食過最好食的冬陰功麵。

Click圖睇睇10款香港即食麵實測圖:

壽桃牌冬陰功味拉麵除了奪得Hans心目中全香港第一之外,亦同時首次入圍全球十強,而第一名更是連續4年位奪得榜首!

睇埋全球10大即食麵排名: 

Hans指連續四年獲得第一位的新加坡百勝廚叻沙全麥拉麵,湯底味道夠地道,加上全麥麵條有口感, 充滿新加坡風味,甚至更指如果在荒島上只能吃一款麵,他絕對會選擇這款!當中還有來至中國的即食麵首次入圍頭三位,Hans稱讚麵條超過一英寸寬,加上調味料非常美味。


Click圖睇睇全球10大即食麵實測圖:

資料來源:The Ramen Rater

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓