幫囡囡戴口罩遮曬眼口鼻遭網民鬧焗親BB 林子善刪帖回應:我掉咗啦唔使咁緊張

文: Ling Kwok
2020.02.25

林子善跟老婆董佩欣去年底誕下寶貝女「小乖乖」林以晴(Jasmine)。近日武漢肺炎肆虐,林子善都特別小心,兩父女一齊出外之餘,更齊齊戴上口罩,不過女兒戴上口罩後,意外惹來網友的指摘。

林子善最初在IG發文,見到照片中的囡囡Jasmine所用的BB口罩過大,完全遮蓋鼻子位置,連眼都看不到,似乎不太合適。子善說:「人生第一次戴口罩,尺寸啱啱好仲遮埋隻眼,安全指數達100,真係細小小都唔啱戴呀,我同爸爸好襯呀。」不過有網民見到反而覺得這樣會弄巧反拙,BB這樣容易呼吸困難,叫林子善要多加注意。 

但貼文其後被林子善刪除,為免大家產生誤會,其後他再留言解釋,影完相囡囡沒有再戴口罩。他說:「禮手比我掉咗啦唔使咁緊張,我出呢個post係笑緊有心幫我買口罩畀)乖乖嘅朋友,口罩咁鬼大唔啱戴!唔通我攞個女條命你較飛咩,我緊張過任何人。」總算鬆一口氣。

圖: ig@林子善

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓