Netflix推Top 10人氣排行榜懶人啱用煲劇List!每日更新即睇熱門電影劇集

2020.02.26

武漢肺炎疫情持續,許多人足不出戶留在家中煲劇睇戲,影視串流平台Netflix更是不少人熱門選擇,最近Netflix就新推出Top 10人氣排行榜功能,一次過列出10大熱門電影劇集,啱晒宅在家中的大家做煲劇清單,不怕鬧劇荒!

 

Netflix新推出Top 10人氣排行榜,按照用家所屬地區或國家最多觀看人數而定,只要登入後在首頁即可看到「榮登本日香港排行榜前10名」的電影劇集,不同地區的排名每日更新,即睇香港Top 10排行榜:

另外在節目及電影頁面中,亦有「節目」及「電影」個別的Top 10人氣排行榜:

在首頁推介的影集中,若登上排行榜的影片,亦會有Top 10的標記,方便用戶了解當日排名:

Top 10人氣排行榜早於墨西哥及英國率先推行,近日終於推廣至全球用家,香港地區的用戶亦終於享用到,想搵電影劇集睇的朋友不妨試試!

 

來源:Netflix

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓