童年回憶橙色貓咪Kutar線上遊戲!拔蘿蔔/接蘋果/飲牛奶款款經典

2020.03.05

不少人小時候都愛玩線上遊戲,除了新線上遊戲地帶的小遊戲外,唔知大家以前有冇留意到這隻橙色貓咪?由日本遊戲公司GIGA推出的Kutar(クター),是不少人的童年回憶,當年有一系列的經典單機Flash小遊戲,較為經典的有拔蘿蔔、接蘋果、飲牛奶等等,想再次回味遊戲都無問題,因為現在都可以重溫!

官方指Kutar是一種沒有表情的生物,但他擁有感情,遇到生氣和失落時身體會膨脹起來,除了橙色的Kutar外,更有其他顏色登場。而Kutar系列曾經推出多款經典遊戲,當中較多人遊玩的就有拔蘿蔔、接蘋果、飲牛奶、漢堡工場等等。

現時Kutar官網上亦有過百款線上遊戲可以遊玩,總有一款啱玩!

 

但遊玩前需要先注冊成為會員,申請方法簡單,只而按以下步驟申請即可:

Kutar官網:>>按此<<

 

可惜現時官網已將部分經典遊戲下存,但亦有網民將經典遊戲放到網上供下載,但只限Windows系統,使用MacBook的朋友可以先下載「WineBottler」等程式開啟遊戲,網站:>>按此<<

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓