王卓淇挑戰用耳機線繞腰兩圈 TVB女星趁機大曬22吋蛇腰

文: Ling Kwok
2020.03.09

潮流與多花款,所以間中網上出現不同類型的挑戰。近期有不少女生開始挑戰用耳機線繞腰,如果能夠繞到兩圈,證明腰部夠纖細,擁有一條蛇腰!這個挑戰引來不少女星挑戰,趁機大曬自己一條蛇腰,令網民十分羨慕!

TVB女星王卓淇日前就在IG大曬耳機線繞腰加打結的照片,自豪地說:「你們要求的耳機線繞兩圈+打結挑戰我做到了~!保持22寸腰不容易呀~要繼續努力keep fit!」獲得不少網民大讚好身材。

除此之外,《東張西望》節目女主持阮嘉敏同樣接受挑戰,在昨日婦女節大曬成果,說:「耳機線繞腰剛剛好成功!哩個挑戰提醒我食少D麥當當,要keep住做個在狀態的女人!」

不止TVB,耳機線繞腰挑戰更傳到大馬,健康女神林明禎勇於接受挑戰,出名好身材的她當然能成功通過,更拍片大騷身材,網民大飽眼福,相信有不少女星會相繼加入挑戰!

 

圖:IG@林明禎、王卓淇、阮嘉敏

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓