足不出戶都能保持健康!物理治療師教授4款室內熱身+帶氧運動

文: 王庭芝
2020.03.08

武漢肺炎肆虐,不少市民都減少外出,如果你留在家中只愛長時間躺着煲劇、打機,這樣的姿態其實對身體可以帶來不良的影響,究竟足不出戶可以如何保持健康?聽聽註冊物理治療師教大家一些家居運動小貼士啦!

近來因為武漢肺炎疫情,不少人都選擇減少外出,留在家中煲劇、打機打發時間,註冊物理治療師蘇雅賢(Anson)提醒大家如果長時間使用電子產品,例如用手機煲劇或者用電腦打機,都可能對頸腰椎、肩膀及手腕造成不良影響,持續同一姿勢工作及重複性手指活動,易引致頸肩及前臂肌肉肌肉緊張,甚至勞損。

如情況嚴重,有機會形成上交叉綜合症、或引致頸椎神經根病變,產生上肢麻痺的反射感覺。另外,長時間維持同一坐姿,會令腰臀肌肉繃緊,增加腰部扭傷風險,情況嚴重甚至有機會形成梨狀肌綜合症。

即使不能夠經常出街,留在家中都可以透過恆常運動保持健康,建議每星期有最少180分鐘運動時間, Anson為大家推介4款適合室內進行的熱身和帶氧運動,無需工具都可以輕鬆做到。

 

動態熱身運動: (因應個人能力,維持2-5分鐘)

1. 開合跳

- 雙腳於肩旁距離分開站著,雙手垂直放在肩旁

- 雙腳向外跳開,距離要闊過肩膀,同時舉直雙手

 

2. 高擡腿抱膝

- 單腳站立,雙手同時間抱膝蓋

- 換腳,重覆動作

 

帶氧運動:

1. 原地踏步 (20-30分鐘)

- 原地跑步

- 每次大腿應提起至盆骨高度

 

2. 波比跳 (維持1-2分鐘為一個循環,可做4-5個循環)

- 蹲下,雙手撐地

- 雙腳往後跳,呈現伏地挺身的姿勢

- 伏地挺身,雙腳向前跳回

- 站起來,往上跳高

注意:進行以上運動時必須穿着合適的運動鞋,可避免因跳躍動作造成的腳痛、腳掌痛等問題,而且可因應個人能力調整運動強度。

 

註冊物理治療師蘇雅賢 (Anson)

運動示範:註冊物理治療師歐陽健 (Kenneth)

配圖:Pixabay

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓