張秀文胸部意外被丁子朗跳手指舞掂到 坦言好小事:純粹節目效果

文: Ling Kwok
2020.04.07

藝人林盛斌(Bob)同張秀文主持無綫節目《你估我唔到》,近期找來了丁子朗做嘉賓。在節目中,張秀文「迷戀」丁子朗,撓著對方的手「一定係掛住我,你係嚟睇我嘅,一定係!」不過之後就有一段小插曲。

後來節目去到估嘢環節,丁子朗示範跳手指舞,跳得手舞足蹈時,疑似不慎掂到張秀文的胸部,而女方馬上回應:「你篤中我啦!」似是意識到被掂到。

不過張秀文事後回應,叫大家不要誤會,她說:「大家唔好誤會,係肋骨位,同埋冇掂到我,純粹節目效果,得啖笑,我同丁子朗之前有合作《娛樂大家》,都係遊戲節目,所以知道大家好玩得,投入玩遊戲都係想帶歡樂畀大家,大家繼續支持睇我哋節目就好開心。」

她更直言這都很小事,事後唔講都唔記得,也沒有太上心。

圖:張秀文 ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓