鄧麗欣初戀校草男友20年後曝光 名叫Alex又與王子同日生日 曾是香港最靚仔空少

文: Ling Kwok
2020.04.17

鄧麗欣(Stephy)與台灣男友邱勝翊(王子)這段姊弟戀已有兩年,兩人感情穩定。早前女方更在IG上載與男友的剪影照,慶祝對方31歲生日,非常甜蜜。最近就有網民回帶,發現了Stephy的初戀男友,原來是20年前一同參加校花校草選舉其中一人!

鄧麗欣於2000年參加《YES!》校花校草選舉奪得冠軍,從而加入了娛樂圈。原來當年她的初戀男友陪她一同參加選舉,男友代表香港培正中學,花名「提子」。想不到相隔20年,被網民起底。

「提子」真名叫趙啟昕,洋名是Alex,也正正與方力申一樣!不過最巧合的是,趙啟昕與Stephy現任男友王子同樣在4月14日生日!

趙啟昕原來從事空中服務員多年,曾有「香港最靚仔空少」之稱,不過最近他已沒有再做空少,未來有多餘錢會考機師牌。另外,趙啟昕現在已是人夫,妻子是經舊同事介紹認識,二人開展了旅行人生,環遊世界。

被網民起底後,趙啟昕的IG多了人Follow,他回應網民說:「雖然37歲生日又被翻舊帳,講足20年,但係歷史就係歷史,係我嘅一部份,亦係我人生比較有趣味性嘅一部份。」又表示Stephy熱愛排球但好靜,完全唔似運動健將,兩人關係因男方離開香港而告終。

圖:IG@鄧麗欣趙啟昕

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓