100呎單位雙人床衣櫃洗衣機全部都有 裝修只需8萬 網民滿意:功能齊全已經好好

文: Ling Kwok
2020.04.18

香港人一屋難求,為了可以有私人空間,就算是納米樓都要住住先。不過納米樓空間實在有限,面積最細只得100呎,要在小小的空間要做到「麻雀雖小,五臟俱全」實在不易。而TVB節目《安樂蝸》就介紹了如何100呎單位內做到設備齊全的效果。

100呎的單位基本上一眼就已經望晒,有床同時要有梳化實在不容易。不過單位勝在樓底夠高,所以設計師就將床架升高,變成下層是客廳,放到小型梳化;上層是睡房,而且是雙人床,做到空間足夠不侷促的效果。

單位只有一位女士居住,愛扮靚的女士多數要求有儲物空間,所以床架下方就是大衣櫃,旁邊的樓梯也不例外地可以拉起來儲物。而屋主愛收藏公仔,電視旁邊以及門口走廊位置有加設收藏櫃。

整體裝修用了白色,望落較為光猛開揚,所以就算有櫃都好,亦不會變得狹窄有壓逼感。

除此之外,雖然廚房細細,但做到「五臟俱全」的效果,焗爐下方可以拉出變成小型檯,檯的下方是雪櫃。而電磁爐下方更擺到洗衣機,洗完衫就可以到露台晾一晾,都幾方便。

扣除廁所、廚房只得90呎,不過已做到簡單實用的家居,更重要的是裝修只需8萬,難怪網民都大讚做得。直言一個人來說已經夠晒,又覺得設計做到功能齊全,是眾多納米樓設計當中,較為滿意的一個。

 



來源:《安樂蝸》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓