宋熙年陳智燊齊曬6款最愛名牌迷你手袋 最貴係LV 萬八蚊但連iPhone都放唔到

文: Ling Kwok
2020.04.20

宋熙年與陳智燊離開了TVB後,多拍Youtube分享生活日常,依然深受網民歡迎。早前宋熙年分享陳智燊之前送了多個Chanel手袋,個個都兩萬以上,令不少女生羨慕有個老公願意花錢買禮物給自己。由於手袋系列大受歡迎,於是兩人再度分享手袋,以迷你手袋為主題。

宋熙年與陳智燊分享了6款手袋,價錢由二千到近兩萬不等。先介紹了一款名叫Wandler的斜孭袋,外層由麻布所造,款式優雅大方,重點是只需兩千元就有名牌手袋感覺,十分抵玩。

其後兩人大曬兩款受贊助的迷你手袋,分別是Yuzefi「Dip Shoulder Bag」及Simon Miller的 「'BONSAI 15' METAL RING HANDLE LEATHER BUCKET BAG」,價位大約3500左右,前者比較實用,可以放到電話及長銀包,還有一些小雜物,但後者只能放到電話而已。

此外,宋熙年也大曬兩款LV minibag,「MINI BOÎTE CHAPEAU」及「Bento Box」。前者是在東京買,是陳智燊旅行時遊說老婆,加上朋友大讚可愛而買,可是東京買比香港還要貴,大概要17000左右,不過這個袋好睇唔好用,因為電話銀包都放不下,大概只能放到一個散紙包。而Bento Box相對比較實用,可放電話,而且價錢只是貴少許,大約18000左右。

宋熙年其後再分享Hermès Mini Maxibox bag,她笑言陳智燊是魔鬼,遊說她買這個袋,令她覺得「好啦,咁我買啦」,最後覺得不太實用,所以比較少用。而陳智燊大讚袋的顏色特別,也比LV的袋實用,而價錢大約4000左右。

最後宋熙年分享最近買的Minibag,就是Tod's的 D-STYLING MICRO手袋,雖然袋細細,但都要$10,800!可是因為疫情關係,到現在Sarah都沒有機會帶佢出街。睇完兩公婆分享手袋之後,有網民大讚他們有眼光,同時笑言:「老公遊説老婆買袋,真係好少見」,再一次證明陳智燊真係好錫老婆!


來源:Youtube@宋熙年、陳智燊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓