出門前5分鐘急救黏笠頭髮!星級髮型師分享3招對抗油頭

文: 王庭芝
2020.04.28

香港的春夏季特別潮濕悶熱,頭髮往往容易出油,可能大家都試過前一晚洗完頭,第二朝一起身已經黐笠笠,但係趕住返工無時間再洗頭,又或者返工返學經過一整天,到下午頭髮已經泛油兼扁塌,萬一之後有約會,有無辦法可以急救油頭?

Hair Corner K11創意總監兼星級髮型師Sue Cheung就教大家3招急救油頭的簡單方法:

1. Dry shampoo (乾洗髮噴霧):

市面上相當容易買到dry shampoo,只要輕輕一噴dry shampoo,就可以即時將頭髮回復乾爽。不過Sue提醒,說到底還是要做足頭皮清潔才可有效控油,經常使用dry shampoo會堵塞毛囊,所以每次用完都必須徹底洗頭。

圖:IG@batiste_us

 

2. 抗濕打底產品

在造型之前,可以先在頭根噴抗濕力比較高的styling lotion作為打底,然後再用風筒吹頭,這個方法都有助減少頭髮毛燥感,並且增加頭髮蓬鬆度。

 

3. 用凍風吹頭

如果頭髮並不是非常黏笠,可能是一覺醒來較為扁塌,你又不想使用太多化學產品的話,其實只需抓起頭髮,將風筒調至凍風功能,朝髮根的部份吹幾分鐘,已經可以讓頭髮回復蓬鬆。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓