名牌無懼零售寒冬逆市加價!Chanel加價逾10%、LV今年已2次加價

文: Tracy Chan
2020.05.14

新冠肺炎疫情底下,全球經濟都受到負面影響,零售業步入寒冬。但是亦有奢侈品牌卻選擇逆市加價。名牌Chanel、LV就早前宣布會加價,當中,更有指Chanel的價格加幅超過10%,而LV亦是繼今年3月加價後短時間內第2次加價。

繼2019年11月加價後,歐洲地區的Chanel價格早前已經再調高售價,而全球其他地區亦將跟隨。有指香港Chanel會於5月14日起加價,加幅超過10%,引來不少港人在加價前到Chanel門市選購心頭好。現時,香港Chanel官網已將售價隱藏,尚未公布產品的最新售價,僅顯示「請聯絡我們以查詢價格」。

另外,LV亦在今年3月加價後,於5月再次加價。以品牌的經典款手袋SPEEDY BANDOULIÈRE 25為例,價錢已由原來的$11800加至$13400。
來源:ChanelLV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓