香港再成為2020全球生活成本最貴城市 一文睇清20項日常開支/食材物價全球排名

文: LorLor Lee
2020.06.02

香港樓價冠絕全球人人皆知,而除了買樓貴,香港的日常開支、食材物價在全球亦同樣偏高。2020年香港再次成為生活成本最昂貴城市之一,即刻睇睇全球不同的日用品、食物及生活的消費水平,睇睇香港在各項消費品價格的全球排名啦~

英國研究公司Economist Intelligence Unit(簡稱EIU)早前發佈了《Worldwide Cost of Living 2020》,香港與兩個城市都並列成為全球生活成本最昂貴城市。

頭10位生活成本最昂貴城市排名:

除了香港的樓價是全球最貴之外,其實其他生活日常生活開支、用餐費用、食材價格都名列前茅,可以透過全球物價數據庫NUMBEO紀錄的各項消費品價格睇睇香港排第幾名。

飲品類方面可以睇睇各地一罐可樂、一杯泡沫咖啡、水、牛奶等的物價,當中香港1公升牛奶的價格更是排第二位。

蔬果類有香蕉、橙、蘋果、番茄、薯仔、生菜啊等做比較,而香港1公斤的橙排第五位,大約需$27.1港幣。

而食材類列出了1公斤白米、1打雞蛋、1排白麵包等的價格,當中本地產的芝士原來相比其他地區,排名第二位,平均1公斤的芝士需$173港幣。

資料來源:Economist Intelligence UnitNUMBEO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓