原來呼吸真係可以減肥!日本美魔女教你呼吸5分鐘腰圍減7cm

2020.06.12

好多女生都想有一個完美的身型,為瘦身減肥下了不少苦功,而日本就有一位美魔女獨創了一套呼吸減肥法,更於日本節目《林先生が驚く 初耳学》邀請幾位女士實測,用啱方法呼吸,5分鐘都可以令腰圍瘦7cm!

日本美魔女石村友見於節目《林先生が驚く 初耳学》亮相時,苗條的身型令不少嘉賓驚呼,她聲稱生產後並沒有用運動或節食等方法,只用了自己獨創的呼吸減肥法就能瘦身。

石村友見將獨創的減肥法命名為「Zero Training」,而呼吸法要先用書和毛巾墊起頭部,然後用3秒深吸一口氣,再用7秒慢慢地呼氣,同時放鬆背和腰的肌肉。石村指如果不能持續7秒呼氣,當不夠氣時就咳嗽,肌肉會因咳嗽而變硬。這個減肥法主要為舒緩肌肉及關節,有效加速新陳代謝與燃燒脂肪。

節目上2位實測的嘉賓運用石村的呼吸法,5分鐘後,其中一位腰圍減少了5cm,而另一位更減了7cm!

石村友見亦有將「Zero Training」整套呼吸減肥法公開,跟住試下呢套懶人減肥法睇吓減到幾多~

來源︰《林先生が驚く 初耳学》、石村友見YouTube


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓