自爆拍劇曾愛上拍檔險出軌 周柏豪:見唔到佢會有啲Sad! 90後演員成嫌疑人

文: Ling Kwok
2020.06.12

周柏豪與袁偉豪主持《兩個小生去camping》邀請了王君馨(Grace)、黃智雯(Mandy)及鄧佩儀(Gloria)一齊Camping,這一集袁偉豪重提王君馨自爆曾拍劇愛上對手一事,想不到周柏豪都有類似事情發生。

王君馨曾經自爆拍劇時曾愛上過對手,而袁偉豪成為了嫌疑人之一。女方被邀上節目,袁偉豪沒有忌諱地重提此事。

被問到婚後會否對親熱戲有所避忌,周柏豪與王君馨同樣表示不會,周柏豪說:「未結婚之前反而驚對方唔知點諗,但結咗婚,對方肯定會信自己。」

不過原來拍劇愛上對方不是新鮮事,由一入行就有拍拖的周柏豪竟有類似經歷,直言都有試過拍劇愛上過拍檔「你話有冇鍾意對方,係有嘅,嗰排日日夜夜都對住嗰個人,突然之間拍完嗰套戲,唔見嗰個人係會有啲sad,好似失咗一個好了解對方同埋日日夜夜都會見到嘅人。」

而周柏豪拍過的劇集數量不算多,他於2018年拍攝《再創世紀》跟鄧佩儀有感情線要日對夜對,所以有網民懷疑「對方」有可能是鄧佩儀。

圖:IG@周柏豪、《兩個小生去camping》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓