新手要知道的3大Apple Watch實用技巧 排水功能/八達通功能/呼叫iPhone

2020.06.15

不少人由普通手錶轉用智能手錶都會選擇Apple Watch,不過新手用家可能會錯過某些功能,以下就教大家3個Apple Watch的實用技巧,包括八達通功能、排水功能及呼叫iPhone功能,新手用家快啲睇教學啦~

1. 排水功能

Apple Watch具有防水功能,但游泳或清洗手錶時可能會出現錯誤觸碰錶面的情況,同時錶芯亦有機會會進水。用家只要開啟Apple Watch的排水功能,手錶就會鎖上錶面,任何觸碰不會作出反應,轉動錶冠更可幫你排出多餘水分。游泳前或者清洗完Apple Watch記得要開啟排水功能啦!

2. 八達通功能

最近Apple Pay推出八達通功能,支援iPhone 8以上型號用家可以於電話使用,而iPhone 6S / 6S Plus / 7 / 7 Plus /上代SE就未能支援八達通功能,不過用家只同時擁有第3代以上型號的Apple Watch,其實也可以手錶代替實體八達通。只要打開Watch App,加入一張全新八達通,再開啟「特快交通卡」,搭車或者消費不用解鎖都可以使用Apple Pay八達通功能!

3.用聲音及電筒尋找iPhone

好多人都知道可以Apple Watch有呼叫iPhone功能,只要開啟呼叫iPhone功能,iPhone就會發出聲音。不過如果要在黑暗的地方尋找電話,單靠聲音好難尋找,只要大力按「呼叫iPhone」的iconiPhone就會打開電筒,於黑暗環境更加容易找到電話。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓