【DSE升學懶人包】升大學一定經JUPAS? 網上報讀副學位課程

文: Canice
2020.07.14

7月22日就係今屆DSE放榜嘅日子,天氣不似預期,成績也不似預期,無論考成點,都會影響接下來排JUPAS嘅課程次序。考生們若然擔心自己未能獲得心儀大學學科取錄,報讀副學位再銜接學士課程亦是另一出路。

一如以往,大專院校都會於放榜日在各自的校園即場招生。而今年因應疫情影響,HKU SPACE CC更首推「雙軌入學通」線上、線下一站式收生系統,方便同學唔駛外出都可以完成整個報讀副學位課程的申請程序,減少傳播風險,同學們可以安心思考未來出路。

超過2/3副學士學生 再度銜接大學課程

過去數年,HKU SPACE CC報讀人數不斷增長,過往都有唔少學生能成功升讀大學課程。2019年選擇繼續升學嘅學生中,就有超過2/3嘅副學位學生成功銜接上八間大學的政府資助學士課程,其中逾1/3學生仲可以升讀三大*,為文憑試成績未如理想的畢業生提供多個實踐夢想的機會。


工程、理學及護理最受歡迎 每科超過2,800名學生報讀

上年HKU SPACE CC嘅工程、理學及護理學系最受同學歡迎,每科都有超過2,500名學生報讀,而近幾年亦開設貼近市場需求嘅學科,如數據科學、土力工程、航空及飛行,以及迅速成為全球熱門行業的電子競技等,學科都以實用為主,即使不銜接大學課程,畢業後亦有大量工作機會,真係條條大路通羅馬呀!
工程、理學及護理最受歡迎 共超過2,500名學生報讀

HKU SPACE CC嘅工程、理學及護理學系最受同學歡迎,現時已有2,500多名學生報讀,而近幾年亦開設貼近市場需求嘅學科,如數據科學、土力工程、航空及飛行,以及迅速成為全球熱門行業的電子競技等,學科都以實用為主,即使不銜接大學課程,畢業後亦有大量工作機會,真係條條大路通羅馬呀!

學院亦會安排参觀活動如「狗醫生探訪」,海外交流團等等。

雙軌入學通 即場、網上同步招生

同學如果有興趣報讀,由7月22日放榜日開始至7月24日期間,可以親身去HKU SPACE CC的九龍灣校園報名,如果唔想出門的話亦可以喺網上申請。在網上遞交申請表後,校方會透過Whatsapp核實文件,同學繳交HK$150報名費後,如有須要就會安排網上面試。申請結果會和即場報名的同學一樣,即日透過電郵或短訊通知。至於已預先報了名的申請人亦可於透過網上「入學通」確認學位,並於網上平台繳交學費及註冊費等,即時辦妥入學手續。


千萬獎學金資助成績優良學生

獎學金方面,每年學院都會為文憑試成績優異的學生頒發「新生入學獎學金」。今年為了讓更多學生受惠,全數獎學金金額將大幅度增至高達港幣一千萬,並命名為「創明天新生入學獎學金」,鼓勵更多成績優異的學生積極向學,爭取更好成績,為夢想進發。

 

【即場、網上同步招生日】^
日期:2020 年7月22至24日
時間:8:30am-6pm 
地點:香港大學附屬學院(九龍灣宏開道28號)
方法:即場報名 或 網上報名

*有關升學數字計算方法請參閱學院網頁
^請留意學院網頁有關最新安排的公佈

【查詢】
香港大學附屬學院(HKU SPACE CC)
查詢電話:3416 6338  
更多課程資料:https://bit.ly/2WnrbZA
申請方法:https://bit.ly/30cYpvS


Source: HKU SPACE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓