余香凝被便秘問題困擾超過20年 全靠2大招數改善 如今日日順暢如廁

文: Ling Kwok
2020.08.08

便秘是都市人普遍存在的健康問題,作為女神的余香凝(Jennifer)也不例外,她更直言這個問題已經困擾她近20年!看來女神都係需要去廁所的,而Jennifer尋求多個方法後,終於有方法令她暢通無阻。

余香凝在Youtube短片中講自己有便秘的煩惱,她嘗試多種方法令自己容易排便,如進食大量蔬果、多喝水,甚至服用日本品牌酵素。吃完酵素後雖然肚子會劇痛然後不停腹瀉,可是一旦停用,就可能會一個星期都無法大便,又還原基本步。

後來她得到靚女高人指點後,學會每天早晨起床後養成兩個習慣,久而久之解決了困擾她近二十年的便秘問題,如今可以日日順暢如廁。

首先她會每早起床先空肚喝一杯暖水,然後再吃水果或將之榨成果汁。當中水果包括奇異果、百香果、火龍果、藍莓及香蕉。她說:「真係好神奇,因為空肚係最吸收嘅時候,就吸收晒你攪拌過嘅水果纖維同埋維他命,咁就可以幫助到腸道蠕動。」

不過因為有太多水果,所以份量上不會一次過全都榨汁,Jennifer亦會將剩下的水果留到午餐進食。如果怕水果太寒涼,就會加多幾片薑;如果怕多果糖致肥,就會從其他地方攝取少一些糖。 

至於另一個方法就是不要對有便秘問題感到有太大壓力,她說如果當日去不到廁所,就會深呼吸,然後同自己講:「少少便秘啫,冇咩大不了!」鼓勵自己不要因為便秘感到緊張,自然之後就會去得順暢。 

圖: ig@余香凝

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓